cheerforceallstars

Alla inlägg under februari 2012

Av Emmy Cheerleader - 4 februari 2012 11:43

Hej! Jag har inte kollat den här bloggen på jätte länge! Men jag har sett att jag har haft besökare ändå och det gör mej jätte glad! :D Jag tog bort min cheerleading blogg på blogg.se för jag tyckte det blev för jobbigt att ha två bloggar! Men jag kanske ska börja göra blogga här igen och lägga in cheer saker, Vad tycker ni? Tills jag har bestämt mej så kan ni hitta mej på min personliga blogg, klicka på länken: http://emmymonicalinnea.blogg.se/ 

Hopppas ni kollar in där för där skriver jag också om jag börjar blogga här igen för det skulle vär vara roligt? :)

Hej då<3

p.s Ni som hade ställt frågor jag har svarat på dom nu! ;)   



Presentation


Hej, Det är jag Emmy medlem i cheer force allstars som äger denna blogg. Här skriver jag om sporten jag älskar cheerleading.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards