cheerforceallstars

Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

Galen måste till stan!!!

Av Emmy Cheerleader - 1 maj 2011 13:47

Hejsan just nu håller jag på att bli galen! För att jag måste till stan och köpa saker så att jag kan göra fler rosetter allt är typ slut också måste jag göra flera stk för att jag ska kolla om jag kan fixa ett bord till Obbola marknaden och sälja rosetter och cupcakes. Fast då ska jag inte bara sälja vanliga rsetter utan typ sånna som sitter på diadem och på hårspännen :) Detta måste jag köpa:


Tyger

Diadem x20

Tyg glitterpenna x2

hårsnoddar x50

hårspännen/hår nålar x30

limstift (till limpistolen)

Ännu mer tyger 


Kommer inte på mer saker men det är tyå hundra saker till känns det som.

Nu måste jag kolla om jag kan fixa ett bord och kanske beställa lite tyger :)

Sen ska jag göra rosetter som sitter på hårspännen av dom korta tyg bitarna som är kvar....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Cheerleader - 12 mars 2013 19:52

p.s jag tävlade med mitt lag, Cheer Force Allstar Fury..       Cheerdans nybörjareÖGK Eagle Stars   Cheerdans fortsättningÖGK Eagle Stars   Minior nybörjareCheer Future   Junior nybörjareArctic Cheer Avalanches – Rebels   ...

Av Emmy Cheerleader - 12 mars 2013 18:12

Här är lite studsmatte filmer från youtube. Gud vad jag längtar till sommarn nu och att få hoppa studsmatta!   ...

Av Emmy Cheerleader - 6 mars 2013 11:30

litw bilder från min instagram..(klicka på bilderna så blir dem större)         ...

Presentation


Hej, Det är jag Emmy medlem i cheer force allstars som äger denna blogg. Här skriver jag om sporten jag älskar cheerleading.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards