cheerforceallstars

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Emmy Cheerleader - 16 april 2011 16:40

åå nu är jag så himla trött, vacknade halv 7 imorse för att min j*vla väckarklocka ringde så jag tror att jag ska sova fram till middagen nu sov gott <3

Av Emmy Cheerleader - 16 april 2011 09:48

plackers som man typ rensar tänder med, har en påse med plackers för barn i olika färger. Och där finns teal färg   

Av Emmy Cheerleader - 16 april 2011 09:08

hejsan och förlåt att jag inte bloggat men har haft fullt upp och har ingen insperation. I Söndags var jag och såg E.M.D dom var bra var någon mer och såg dom??

Ni skulle ju få se några bilder när jag stog på händer men jag hittar dom inte så :( Men iallafall så nu är det påsklov yes!! Jag ska försöka göra ett inägg per dag på påsklovet och nu gör jag ett litet undantag under lovet och skriver inte bara om cheerleading utan om andra saker också. Men självklart kommer det handla om cheer också :) I Torsdags så fyllde min älskade syster och min älskade kanin år hon fylde 14 och han fylde 1år. :) Ni kan få en bild på tårtan och min lilla prins Messi: 

   

Vi har fått fram stuttsamttan nu jippie. Undra vad jag och linnea gjort dom två senaste dagarna:) Här kommer bilder och filmer från stuttsmattan:

           





Det kommer fler filmer snart ;)

Ovido - Quiz & Flashcards