cheerforceallstars

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Emmy Cheerleader - 3 april 2011 21:09

Hej nu så ska jag kolla om ni läsare kan slå rekord för förra månaden alltså mars hade jag 109 stk läsare så kom igen nu kolla bloggen 24/7 och slå rekord ;)

Av Emmy Cheerleader - 3 april 2011 20:54

Hejsan, Nu har jag fått en till fråga jippie ;)

Svaret finns även på besvarade frågor under där man skriver frågor :)

Det hade varit ett stort + om ni som frågar skriver om ni har en blogg som jag kan kolla elr om ni går i cheerleading vilken förening ni går i och föreningens hemsida (om ni har:) Men här kmr frågan och svar:


Lisa:

Hur länge har du gått i cheer??


Svar:

Hej Lisa,

Jag har gått i cheerleading i drygt ett år och några månader, Jag började i januari förra året så aa...

Tack för din fråga.


                                                                                                                         


Nu har jag börjat blogga på min gammla blogg igen :)

Namn: brownhead.bloggplatsen.se

Check it ;)

                                                                                                                         

Nu kommer snart några bilder på mina handstående tricks elr?? :)


//emmy

Ovido - Quiz & Flashcards