cheerforceallstars

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Emmy Cheerleader - 25 april 2011 18:08

som alla ser så har jag en as ful design just nu så detta är bara men till fällig design ska fixa en bra snart!

Av Emmy Cheerleader - 25 april 2011 16:59

hejsan nu har jag en til fråga och ingen har svarat på den andra!!! asså svara!

Men iaf nu till min fråga vilken bild tycker ni jag ska ha som min så här bild där min presentation(stavning) står, ni får rösta på dom här:

Nr 1. 

Den här bilden gilar jag för att den ser sommrig ut :) förutom snön i bakrunden !!

 Nr. 2 

Den här gillar jag men jag ser typ ut som åtta på den vad tycker ni??

elr Nr.3

Den här bilden gillar jag för att linnea ää me och för jag ser galen ut (?)

RÖSTA OCH SVARA PÅ DEN ANDRA FRÅGAN ;)    

4

Av Emmy Cheerleader - 25 april 2011 16:55

Hej här är min fjärde grej jag önska mig:

 

en gymnastik matta den som är under då för den är större men jag tror inte att jag kommer få den för den kostar 3000kr nånting men aa man kan väl få drömma :)

Av Emmy Cheerleader - 25 april 2011 16:27

hejsan nu elr för timmar sen tog jag ut datorn och högtalarna och lyssnar på musik sammtidigt som jag hoppa studsi det är typ det ända jag gjort idag förutom att sitta i bilen fråga inte vrf! haha :) åå fy f*n nyss gick det en igelkott på våran altan fy f*n va rädd jag är för igelkottar det är helt sjuukt!

Det som är fjärde på min önskelista får ni veta sen mohaaha ;)



Ovido - Quiz & Flashcards