cheerforceallstars

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

I ask you :)

Av Emmy Cheerleader - 25 april 2011 16:59

hejsan nu har jag en til fråga och ingen har svarat på den andra!!! asså svara!

Men iaf nu till min fråga vilken bild tycker ni jag ska ha som min så här bild där min presentation(stavning) står, ni får rösta på dom här:

Nr 1. 

Den här bilden gilar jag för att den ser sommrig ut :) förutom snön i bakrunden !!

 Nr. 2 

Den här gillar jag men jag ser typ ut som åtta på den vad tycker ni??

elr Nr.3

Den här bilden gillar jag för att linnea ää me och för jag ser galen ut (?)

RÖSTA OCH SVARA PÅ DEN ANDRA FRÅGAN ;)    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Cheerleader - 12 mars 2013 19:52

p.s jag tävlade med mitt lag, Cheer Force Allstar Fury..       Cheerdans nybörjareÖGK Eagle Stars   Cheerdans fortsättningÖGK Eagle Stars   Minior nybörjareCheer Future   Junior nybörjareArctic Cheer Avalanches – Rebels   ...

Av Emmy Cheerleader - 12 mars 2013 18:12

Här är lite studsmatte filmer från youtube. Gud vad jag längtar till sommarn nu och att få hoppa studsmatta!   ...

Av Emmy Cheerleader - 6 mars 2013 11:30

litw bilder från min instagram..(klicka på bilderna så blir dem större)         ...

Ovido - Quiz & Flashcards