cheerforceallstars

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Emmy Cheerleader - 21 april 2011 20:03

Hejsan nu har jag gjort min önskelista tills jag fyller år, ja jag vet att jag fyller år om mer än en månad men kan inte vänta!!!  Iaf så tänkte jag göra ett inlägg för det jag önskar mig så varje gång jag gör ett inlägg kommer jag lägga till en sak jag önskar mig ;)

Okej högst upp på listan är:

Kläder från http://strozzi.jetshop.se/ 

Det är kläder som jag kommer ha på träningen + mera :)

 


Av Emmy Cheerleader - 21 april 2011 10:23

Hejsan, nu svarar jag på några saker :)


Kommentar:

Namn: Skaduskitai

Varför var det värt att lägga ut den första videon??


Svar;

Okej för det första, du var inte smart som använde det där namnet när du skrev det för då vet jag exakt vem du är! Och för det andra, jo jag tyckte det såg ganska roligt ut elr vad man ska säga, Du behövde ju inte titta på den om du tyckte den var konstig......


Fråga:

Namn: Emilia

vad heter dit cheerleading lag snälla svara + jag älskar din blogg :) kolla in min

http://www.emispem.bloggplatsen.se



 svar;
Hejsan, mitt lag heter cheer force allstrars :)
naaw tack ;)
Ovido - Quiz & Flashcards