cheerforceallstars

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Emmy Cheerleader - 19 april 2011 20:09

hejsan alltså nu har jag en fråga som alla MÅSTE svara på. plz :)


Tycker ni att jag ska starta en blogg där jag inte skriver om cheerleading utan om mitt liv och lägger ut bilder för nu har jag haft flera olika bloggar men har bytt hela tiden så jag vill ha en som jag stannar på inte byter blogg hela tiden så att nu får ni säga vad ni tycker och sen ska jag se vad jag gjör. För nu vill jag skaffa mig en bra och en rolig blogg som jag inte behöver byta :)

Av Emmy Cheerleader - 19 april 2011 19:53

hejsan just nu ligger min lilla systerhär bredvid mig och snarkar :) hahahah hon är ju ändå bara tre år :) jag har inte så mycket att skriva om ska typ snart gå ut och hoppa stuttsmatta övar just nu på sido volt eller arial(stavning) sen ska jag klara det på mark har jag bestämmt eftersom mamma kunde det när hon var liten :)

Jag tycker att alla som läser min blogg ska ta och kolla in bloggen: youbetterwork.blogg.se om ni gjör det förståss den handlar också om cheerleading ;)

Skriver mer imorgon och det kommer mer om cheerleading :) Kanske lägger upp några filmer på typ mina danser,hopp elr från studsmattan :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards