cheerforceallstars

Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Fråga+blogg+bilder kmr snart

Av Emmy Cheerleader - 3 april 2011 20:54

Hejsan, Nu har jag fått en till fråga jippie ;)

Svaret finns även på besvarade frågor under där man skriver frågor :)

Det hade varit ett stort + om ni som frågar skriver om ni har en blogg som jag kan kolla elr om ni går i cheerleading vilken förening ni går i och föreningens hemsida (om ni har:) Men här kmr frågan och svar:


Lisa:

Hur länge har du gått i cheer??


Svar:

Hej Lisa,

Jag har gått i cheerleading i drygt ett år och några månader, Jag började i januari förra året så aa...

Tack för din fråga.


                                                                                                                         


Nu har jag börjat blogga på min gammla blogg igen :)

Namn: brownhead.bloggplatsen.se

Check it ;)

                                                                                                                         

Nu kommer snart några bilder på mina handstående tricks elr?? :)


//emmy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Cheerleader - 12 mars 2013 19:52

p.s jag tävlade med mitt lag, Cheer Force Allstar Fury..       Cheerdans nybörjareÖGK Eagle Stars   Cheerdans fortsättningÖGK Eagle Stars   Minior nybörjareCheer Future   Junior nybörjareArctic Cheer Avalanches – Rebels   ...

Av Emmy Cheerleader - 12 mars 2013 18:12

Här är lite studsmatte filmer från youtube. Gud vad jag längtar till sommarn nu och att få hoppa studsmatta!   ...

Av Emmy Cheerleader - 6 mars 2013 11:30

litw bilder från min instagram..(klicka på bilderna så blir dem större)         ...

Ovido - Quiz & Flashcards